تو این پست میخواستم به سوالات خصوصی جواب بدم که برای بنده فرستادید اما از اونجایی که به سوالات خصوصی نمیشه پاسخ داد توی یه پست پاسخش رو میدم . دوستان عزیز سوالات خصوصی قابل پاسخ دادن نیستن یعنی اصلا گزینه ای وجود نداره که من بخوام روی اون بزنم و پاسخ بدم پس بنابراین اگر ایمیل میذارید بعدش چک کنید یا اینکه عمومی نظراتتون رو بذارید تا بنده بتونم بهش پاسخ بدم اگر امکانش هست آی دی تلگرام بدید چون مطمئنم هیچکس ایمیلاشو چک نمیکنه 😃 الان کلی ایمیل دادم اما هیجکس ریپلای نکرده


@محمد: سلام.مدت زمان و طول دوره درمان چقدره..لرزش دست هم دارم.غلبه شدید سودا
جواب: مدت زمان درمان بستگی به میزان شدت بیماری و خود شخص داره و توی هر کسی متفاوته اما چیزی که قطعیه اینه که درمان داره . دیر و زود داره اما سوخت و سوز نداره . لرزش دست ها هم با درمان شدن افسردگی از بین میره نگران نباشید همشون به هم ربط دارن

@دد : سلام

لطفا بیشتر و دقیقتر از وضعیت و درمانتان اطلاعات بگذارید.از مراحل درمان و اینکه دکتر نظرش چه بود؟او هم طب سنتی را عامل بهبودیتان میداند؟

جواب : چشم


@س : سلام، 

خداروشکر ک حالتون خوبه
فقط میشه بهم بگین غیر دمنوشهایی ک گفتم دیگه چ داروی گیاهی استفاده کردین؟
چه مدت کشید تا خوب شدین؟
من پیش طب سنتی میرم ولی هنوز تاثیرشو ندیدم
این وسواس حالمو خراب کرده خواهش میکنم کمکم کن

جواب : سلام انواع دمنوش های مفید رو شما میتونید صبح ها به جای چای بخورید . توی اینترنت سرچ کنید و دمنوش های مفید برای افسردگی رو پیدا کنید . من حدود 6 سال افسردگی داشتم و بعد از یکسال فهمیدم که اصلا افسردگی دارم و شروع کردم به درمان و از اون موقعی که خام گیاهخواری و طب سنتی و شروع کردم تقریبا یکسال طول کشید تا کامل خوب بشم